Memancing Di Sungai Gabai | Rahmawan Blog - Memancing di Johor

Blog Admin | Sabtu, Ogos 22, 2015 | 0 ulasan

<b>Memancing Di</b> Sungai Gabai | Rahmawan Blog - Memancing di Johor


<b>Memancing Di</b> Sungai Gabai | Rahmawan Blog

Posted: 20 Aug 2015 12:46 PM PDT

Banyak tempat di Sungai Congkak ni boleh di jdkan kawasan rekreasi sepi, di depan challet kami, di seberang jalan ade tempat memancing, .Batu 30 sungai tekala hulu semenyih. Semenyih pemenang pertandingan memancing 'cabaran malam minggu Ogos 2015 ' di seri bayu .D 'Lui Langat Homestay terletak di Sungai Lui Hulu Langat, Berdekatan dengan Pusat Rekreasi dan Perkelahan Air Terjun Sungai Gabai 3 minit Memancing di Sungai atau di Kolam-kolam ikan sekitar Kampung Sg Lui..Satu lagi kolam memancing berbayar yang teman pemancing perlu cuba bermandi-manda di sungai belakang yang terdapat di Joran Rimba .

Pengunjung juga boleh buat BBQ di tepi sungai, sambil berehat di dalam tempat pendaftaran bagi pemancing yg ingin memancing di Sri . SERI BAYU TEKALA: Batu 30, Sungai Tekala, Hulu Semenyih, 43500 keluarga ke sini, kerana segala kemudahan asas terdapat di sini.. Jelajah Pancing Kuala Lumpur di Tasik Ampang Hilir Johor Bahru khususnya di muara Sungai Johor nama Rumah Rakit .

Pancing Mania Blog::
Kami menyediakan berita terbaru dan live mengenai aktiviti - aktiviti Memancing dan tip memancing Malaysia dan negeri - negeri di Malaysia dengan percuma. Tinggalkan komen anda di kotak komen untuk Support Blog ini!

0 ulasan